RAWATAN ALTERNATIF PUSAKA MELAYU

Assalammualaikum warohmatullahiwabarokatuh,

Setiap penyakit ada obatnya dan sebagai manusia yang ditimpakan ujian dan dugaan haruslah tidak mudah berputus asa dalam mencari kesembuhan yang datang dariNya. Sesungguhnya Allah tidak mendatangkan ujian dan dugaan yang tidak dapat dipikul dan ditempuhi hambaNya.

“ Rasulullah saw bersabda : Ketika Allah menciptakan makhluk, Allah menulis di dalam kitab-Nya, Dia (Allah) menulis atas diri-Nya, lalu Dia s.w.t. meletakkan di sisi-Nya pada Arasy : "Sesungguhnya rahmat-Ku mendahului kemurkaan-Ku”.

InsyaAllah kami tampil membantu bagi anda yang mencari-cari kaedah rawatan dan pengamal ilmu perubatan Melayu yang semestinya tidak membelakangkan syariat Islam.

Rawatan boleh diadakan di pusat rawatan kami atau dirumah pesakit. Rawatan jarak jauh tanpa sentuhan juga disediakan. Hubungi kami untuk perbincangan,

- Pawang Zahar -

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA GHAIB

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA GHAIB
Ilmu qadam / khadam / pendamping / dampingan diri untuk dijadikan iringan manusia secara ghaib. Sila KLIK pada gambar GUA untuk maklumat lanjut.
Post info



Author: Sang Musafir


* Gambar hiasan

Rawatan mandi bunga disediakan bagi pelbagai hajat. Anda akan dibawa kesebuah air terjun dimana terletaknya pintu masuk ke alam sebelah kerajaan Indera Gilangan pada tarikh-tarikh dan waktu tertentu . Gabungan bunga-bungaan, herba dan rempah terpilih yang mempunyai khasiat perubatan, kekuatan mistik / ghaib menurut kitab Perubatan dan Keilmuan Melayu Purba lalu dilengkapi dengan doa-doa musjarab bagi memohon pelbagai hajat. Mandi bunga ini hanya dilakukan sekali sahaja seumur hidup anda yang mana hasilnya adalah berpanjangan. Kehidupan anda akan berubah. Disayangi ramai orang, mudah mendapat perhatian daripada orang sekeliling, mudah mencari rezeki, mempunyai daya penarik yang tersendiri, memiliki ramai kenalan yang menyayangi anda, sentiasa mendapat tuah dan rezeki yang berpanjangan dan pelbagai kebaikan lain. Suka saya mengingatkan, sekiranya anda memiliki ilmu saka, maka terputuslah ilmu anda selepas mandian ini. Ilmu mandian bunga ini tidak diperolehi dimana-mana. Kerana mandian ini adalah mandian Melayu Purba dahulukala.

- Membuang sial

- Mandi jodoh
- Ikhtiar mendapatkan zuriat
- Ilmu pengasih, pemanis dan persona diri
- Ilmu pelaris diri bagi pekerjaan / perniagaan
- Wibawa dan karisma
- Membuang penyakit hati
- Awet muda
- Suara merdu
- Kecantikan
- Menajamkan firasat dan pemikiran
- Mempercepatkan usaha
- Hajat segera terlaksana
- Pendinding dari segala macam sihir

- Ilmu pengasih tidak mempan

MAHARNYA : RM1700.25

* Sekiranya mempunyai hajat lain, hubungi saya untuk perbincangan.