RAWATAN ALTERNATIF PUSAKA MELAYU

Assalammualaikum warohmatullahiwabarokatuh,

Setiap penyakit ada obatnya dan sebagai manusia yang ditimpakan ujian dan dugaan haruslah tidak mudah berputus asa dalam mencari kesembuhan yang datang dariNya. Sesungguhnya Allah tidak mendatangkan ujian dan dugaan yang tidak dapat dipikul dan ditempuhi hambaNya.

“ Rasulullah saw bersabda : Ketika Allah menciptakan makhluk, Allah menulis di dalam kitab-Nya, Dia (Allah) menulis atas diri-Nya, lalu Dia s.w.t. meletakkan di sisi-Nya pada Arasy : "Sesungguhnya rahmat-Ku mendahului kemurkaan-Ku”.

InsyaAllah kami tampil membantu bagi anda yang mencari-cari kaedah rawatan dan pengamal ilmu perubatan Melayu yang semestinya tidak membelakangkan syariat Islam.

Rawatan boleh diadakan di pusat rawatan kami atau dirumah pesakit. Rawatan jarak jauh tanpa sentuhan juga disediakan. Hubungi kami untuk perbincangan,

- Pawang Zahar -

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA GHAIB

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA GHAIB
Ilmu qadam / khadam / pendamping / dampingan diri untuk dijadikan iringan manusia secara ghaib. Sila KLIK pada gambar GUA untuk maklumat lanjut.
Post info



Author: Sang Musafir



Sekiranya anda resah, buntu dan tidak menemui jalan penyelesaian untuk menghalau binatang-binatang buas / liar yang mendiami dusun anda, insyaAllah kami ada jalan penyelesaiannya. Selemat ditawarkan, haiwan-haiwan ini tidak lagi mendiami dusun anda. Tiada lagi tanaman yang rosak dan mengancam nyawa. Gajah, babi hutan, monyet, harimau dll akan beredar dan tidak berani mendiaminya lagi.

HUBUNGI : 0127532192