RAWATAN ALTERNATIF PUSAKA MELAYU

Assalammualaikum warohmatullahiwabarokatuh,

Setiap penyakit ada obatnya dan sebagai manusia yang ditimpakan ujian dan dugaan haruslah tidak mudah berputus asa dalam mencari kesembuhan yang datang dariNya. Sesungguhnya Allah tidak mendatangkan ujian dan dugaan yang tidak dapat dipikul dan ditempuhi hambaNya.

“ Rasulullah saw bersabda : Ketika Allah menciptakan makhluk, Allah menulis di dalam kitab-Nya, Dia (Allah) menulis atas diri-Nya, lalu Dia s.w.t. meletakkan di sisi-Nya pada Arasy : "Sesungguhnya rahmat-Ku mendahului kemurkaan-Ku”.

InsyaAllah kami tampil membantu bagi anda yang mencari-cari kaedah rawatan dan pengamal ilmu perubatan Melayu yang semestinya tidak membelakangkan syariat Islam.

Rawatan boleh diadakan di pusat rawatan kami atau dirumah pesakit. Rawatan jarak jauh tanpa sentuhan juga disediakan. Hubungi kami untuk perbincangan,

- Pawang Zahar -

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA GHAIB

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA GHAIB
Ilmu qadam / khadam / pendamping / dampingan diri untuk dijadikan iringan manusia secara ghaib. Sila KLIK pada gambar GUA untuk maklumat lanjut.
Post info



Author: Sang Musafir

*Gambar Hiasan

Urut tradisional yang kami tawarkan adalah berdasarkan Keilmuan Urutan Melayu lama. Melancarkan peredaran darah dan melembutkan kembali urat-urat saraf yang menegang dan mengeras. InsyaAllah, setiap penyakit ada ubatnya.

- Membuang angin dalam badan
- Melancarkan peredaran darah
- Membetulkan urat-urat saraf
- Membuang bisa-bisa dalam badan
- Melancarkan usus dan anggota dalaman
- Menghilangkas lesu badan dan stress


PENGERASNYA URUTAN PENYAKIT : RM50.00


* Bagi yang berhajat untuk merehatkan badan, membuang keletihan dan menghilangkan stress, pengerasnya berbeza. RM80 untuk 1 jam sesi urutan. Lengkap dari hujung kaki hingga hujung kepala.
* URUTAN JARAK JAUH JUGA DISEDIAKAN, SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

HUBUNGI : 0127532192